Related Posts with Thumbnails

Jun 19, 2009

Profile


Selamat datang teman-teman,

Aku warganegara Malaysia. Pernah bekerja dengan kerajaan dan swasta. Sekarang buat bisnis sendiri ..yang simple-simple tapi untung lebih. Dulu pernah juga ambil projek besar-besar ingat untung lebih tapi emmmm....banyak yang keluar atas dan bawah

Sekarang lebih fokus nak besarkan anak-anak..bukan mudah...ini pun kira mujahadah..dengan pelbagai teknologi dan media yang boleh mempengaruhi pembesaran anak-anak kita.

Semuga kehadiran aku di dunia blog ni menambah ceria lagi hidup aku....

Selamat melawat blog yang simple ni dan kalau ada masa lawat juga

1. Yang Terbuku Di Hati
2. Al-mukjizat 
3. Segalanya Tentang Twitter
4. Semuanya Contest


Aku juga dapat sikit income. Jom lah join sama-sama @ Online Income

Sila tinggalkan komen tanda dah melawat blog ni dan pasti Aku lawat blog teman-teman kembali.

Teman-teman boleh hubungi Aku di denaihati[a]yahoo dot com atau Twitter,FriendFeed and LinkeIn 

Salam sukses.

Terima kasih.
Denaihati


1. Alexa Ranking






2. Blog Value





Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

  © Free Blogger Templates 'Greenery' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP